Vanish fläcktest - Buzzador

Som ni säkert alla vet är jag en Buzzador och det innebär att jag får testa nya produkter, berätta för andra om dem (buzza) och sen recensera produkterna eller tjänsterna. Det är jättekul att vara en buzzador så om du inte är en tycker jag att du ska gå in på buzzador.com och bli det. Det är jätteenkelt, kul och vem vet? Nästa gång kanske det är du som får buzza en produkt!
 
Tillbaka till vanishtestet.
Den här gången buzzrar jag vanish. Det är verkligen roligt och jag testar på alla fläckar jag kan komma åt. Några med mer lyckade resultat än andra.
 
Jag fick en testtrasa som jag skulle fläcka ner med diverse valfria fläckar. Jag valde sånna som jag brukar ha svårt att få bort
 
 
 
från höger:
 
Tomat & basilika creme fraiche
Tacosås
Tuppsås
Choklad
Guacamole
Körsbär
Inotyolsalva
 
En rejäl samling fläckar!
 
Resultatet efter 1h blötläggning med Vanish oxi action Pink pulver och sen en 40 greders tvätt med en skopa vanish i tvättmedlet. 
 
 
 
 
Inte helt nöjd med resultatet här så jag testade att blötlägga trasan igen fast denna gången 1h i Vanish Crystal White pulver och en 40 tvätt på det med Vanish Crystal White pulver i tvättmedlet. 
Det resultatet får ni inte veta nu då det fortfarande ligger i tvättmaskinen men fortsättning följer!
 
Jag testade som sagt på en del andra fläckar och här tänker jag redovisa lite:
 
Jag hade 2st tröjor med maskrosfläckar och iaf på den ena är fläcken ett minne blott :) Jag som hade räknat ut tröjorna för länge sen!
 
 
Vet inte hur bra det syns på bilderna men hoppas ni iaf ser lite. Fläcken är fortfarande kvar på den rosa tröjan men syns inte så mycket längre och kan därför enligt mej användas igen iaf. Den vita tröjan blev helt ren på första försöket. Jag blötla i knappt 10 minuter med  Vanish oxi action Pink pulver och la sen i en skopa i tvättmedlet.
 
Jag fick även hem en vanish gel men när jag testade den så bubblade den liksom så jag tyckte den var lite läskig och sköljde av den snabbt! 
Det jag kan säga om vanish är att det är ett väldigt strakt medel och man bör nog helst ha handskar på sig. Mina händer torkade ut totalt på bara nån minut och medans man håller på att gnugga in fläcken blir det fort varmt. Lite läskigt och inget jag tänker använda som första försök utan mer som sista utväg tror jag...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0