vanish - slutresultatet

Nu är vanish fläcktest avslutat och jag kan sammanfatta det så här:
 
Jag är inte helt imponerad eftersom det är ett såpass starkt medel (börjar hetta och nästan "bubbla" och torkar ut huden på nån sekund) men man måste ändå tvätta med det flear gånger innan det ger nåt resultat. Jag vill inte behöva tvätta samma plagg flera gånger för att få bort elelr nästan få bort fläckar. Det har jag varken tid, lust eller tålamod till, då gör jag mej hellre av med plagget!
 
Hur gick det med den vita tygbiten?
Jo den tvättade jag flera gånger och la i olika blötläggningar men den är fortfarande inte ren.... fläckrna är mkt blekare men tuppsåsfläcken är fortfarande där tyvärr.
 
På vissa fläckar imponerade vanish och andra inte. Sååå om jag rekomenderar vanish? Ja, som sista utväg gör jag det, om man har ett favoritplagg eller så.... annars rekomenderar jag  emancos duskmedel. Kolla upp det!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0