Blä

Blä vad dåligt det har varit med arbetsmoralen idag. Det betyder ju att det blir lite mer jobb imorgon istället och då kommer jag nog vara lite sur ;) Ja ja det är bara att ta igen imorgon. Gör om gör rätt, imorgon blir det att jobba så att det ryker! En positiv sak med dagen är väl i så fall att tvätthögen har minskat till nästan noll... alltid något.
 
Jag har börjat fundera på om min lilla tuvis hör lite illa. Inte sådär trotsigt hörselskadad utan på riktigt. Hon hör inte. Tror att jag har sagt en sak och svarar helt tokigt. Måste komma ihåg att fråga personale på dagis imorgon om dom märkt nåt. Idag sa hon t.o.m ledset, - Jag hör så dåligt mamma. ♥ min lilla snutta!
Kanske att hon har en vaxpropp eller nåt? Knappt så jag vågar mej på ett samtal till vc efter att Liams vaxpropp visat sig vara en popcornkärna :)
 
Nu ska jag vika ett lass tvätt som jag slängde på sängen förut, dumt ställe för nu måste jag vika den innan jag kan sova. Dumt eller smart? 
 
Imorgon ska vi påskpyssla lite och göra fint så då måste jag vara utvilad och ha tålamodet på topp ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0