Mors dag

Här startades dagen med blommor, presenter och frukost på sängen. Man kunde nästan tro att jag fyller år :)

Nu sitter vi och myser lite i soffan. Vi ska strax bege oss till Sala mässan och spana in Sean Banan. Behöver jag säga att barnen längtar? ;)

Sen bär det raka vägen in i skolan igen för imorgon är det deadline för examensarbetet och jag är långt ifrån klar, hua!
Hoppas, hoppas jag hinner klart! Det är "bara" ca 3000 ord kvar på rapporten och lite fix med några sidor på webbplatsen...
Blä!! Just nu hatar jag att vara ute i sista minuten men jag älskar min fina familj <3 så detta är en bra dag ändå!
Synd bara att jag inte hinner åka till min egen mamma idag :/ men mamma jag kommer snart!!

Dessa fick jag imorse, min favoritblomma nr 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0