Tjoho

Imorgon är det fredag redan. Den här veckan har gått fort, precis som dom andra. Det känns inte som jag har gjort nånting alls på hela veckan. Luften gick helt ur mej efter inlämningen av examnesarbetet. Jag har bara gått omkring som i en dimma hela veckan. 
 
Nästa vecka är det avslutande seminarierna så det är bara att ta nya tag och sen är jag klar, sen är jag färdig!
Hoppas på en bra sommar med en massa bra besked. Då ska allt ordna sig :)
 
I höst hoppas jag att jag har kommit in på 3:e året så jag kan få min kandidatexamen, det skulle verkligen sitta fint!
 
 
Längtar till helgen, förhoppningsvis blir det lagom fint väder så vi kan göra allt vi tänkt. Lagom fin för att Tivisen är lite värmekänslig så om det blir för varmt kan vi inte vara ute för mycket. 
 
På lördag ska Liam på kalas hos en dagiskompis. Det trillar in inbjudningar nu, vi satte visst en trend när vi hade kalas :) Kul!
 
Lite synd är det att det är just på lördag när vi tänkt åka på cruising men om vi har tur hinner vi med båda :)
 
Behöver fixa lite här hemma också, det har inte blivit mycket gjort senaste veckorna när jag varit inne i mitt examensarbete men nu ska det bli ändring på det!
 
Balkongen behöver fixas till och mitt arbetsrum ser ut som ett bombnedslag med papper och böcker huller om buller :/
 
Såg ni "hundens sämsta vän" på 4:an tidigare ikväll? Det gjorde vi och jag fick en stor klump i magen. Fy vilka vidriga människor det finns där ute! Jag har så svårt att förstå hur man kan vara så elak och vanvårda djur på det där sättet. Usch! Jag kände i hela hjärtat att jag vill åka och hämta varenda en av de där stackars hundarna. Det var så sorgligt. 
Liam tyckte det var intressant så vi satte oss hela familjen i soffan och kollade. Vi pratade mycket om hundarna och vad de råkat ut för och också om hur man istället ska ta hand om sina djur. Tror det kan vara lite bra att få se hur illa det kan bli om man inte är snäll mot sina kompisar.
 
Nu ska jag krypa ner under filten i soffan med min lilla hund och mysa en stund ♥
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0