En orörd vecka

Måndag idag då. En orörd vecka som nån så fint sa på Christer i p3 alldeles nyss. Fint och se det så ändå.
 
Idag försöker jag mest ordna till saker. Det är ju alltid lite fix med registreringar, mail hit och dit och så där. Försöker även få till en fungerande veckoplanering för studierna. Vissa veckor är det inte det lättaste precis men det går.
Jag skulle behöva en extra dag/per vecka :P 
 
I eftermiddag när jag hämtat hem barnen behöver jag fota förra årets vinteroveraller så jag kan sälja dom. Behöver få bort dom nu så jag får plats med nya!
Skulle inte vara fel med en röjning i köket också så det får det bli. Får säkert lite hjälp av barnen och då blir det ju roligare :) 
 
Ikväll ser jag fram emot en lång, härlig hundpromenad. Kvällspromenaderna är dom bästa. Då kan man gå själv och långt :) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0