Planes

Idag åkte vi alltså till Västerås och kollade på den nya Disneyfilmen "Planes".
 
Den var som Disneyfilmer oftast är...rätt förutsägbara men ändå rätt bra. Jag gillade denna mycket bättre än tex. cars2 som innehåller rätt mycket våld och känns mest som en vuxen actionfilm förklädd i tecknat.
Planes är mer barnvänlig och innehåller allt som en Disneyfilm brukar.
Vi valde att se den i 3D och den här gången hade Tuva på sig glasögonen iaf nästan hela filmen ;)
Kidsen gillade filmen och vi hade en mysig biostund.
 
 
 
Tuva har feber. Inte så lite heller utan över 39 grader. Trots alvedon går den inte under 39 strecket. Ett tag klagade hon på magvärk, högra sidan och bak i ryggen, så då trodde vi en stund att det var blindtarmen. Jag klämde på magen på alla möjliga ställen men det tyckte hon bara var skönt.
Det känns som massage sa hon :)
Så då tror jag nog inte att det är nåt med magen för då borde det ju göra ont?
 
Hoppas febern försvinner lika snabbt som den kom för jag har massor att göra i skolan hela veckan och harinte tid för sjuklingar! Är hon inte frisk imorgon blir hon hemma på måndag så då får vi en mysstart på nya veckan. Fast helst vill jag självklart att hon blir frisk, både för hennes och min skull ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0