Vart tog fredagen vägen?

I fredags skrev jag ett inlägg, det verkar inte ha publicerats? Konstigt, kommer ju natruligtvsi inte ihåg vad jag skrev men säkert var det ett alldeles superbra inlägg  :)
 
Jag var lite kaffesugen tidigare idag. Knäppte på min kaffemaskin och möts av det här!
 
Men alltså på riktigt... blev så trött. Stände av, drog ur sladden och försökte igen. Tada, det funkade! Tur för den, annars hade jag slängt ut den genom fönstret ;)
 
 
Idag har det varit en riktig tråkdag. Vi har inte fått nåt vettigt gjort och jag har varit såå uttråkad. Så är det ibland och det kan vara bra att ha lite tråkigt en del dagar för att verkligen uppskatta de där roliga!
 
Just idag kände jag för att bara åka iväg nånstans, vart som helst. Bara komma bort några timmar, men idag var väl kanske inte den bästa dagen att flaxa omkring på eftersom Tuva hade så hög feber igår och hela natten.
 
Dagens slöhet beror nog mest på den dåliga nattsömnen för sjuk är hon inte. Hon leker, åker sparkcykel jättesnabbt och långt (på hundpromenad) och bråkar med sin storebror ;)
Men en dag hemma kan nog vara på sin plats iaf så vi stannade hemma. Ingen feber nu ikväll så kommer den inte tillbaka blir det dagis imorgon och skola för mej.
 
Åter till jobbet, deadline kl 23:59!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0