När barnen är borta dansar....

råttorna (mamman) på bordet? 
Nej, inte riktigt. Idag roar jag mej med en 4h lång föreläsning *gäsp* just nu har jag tagit en paus för att inte somna. Vi behöver kanske inte gå in på att föreläsningen endast hållt på i knappt 20 min innan jag behövde ta första pausen.
En av fördelarna med att plugga på distans är att man kan pausa när man vill och gå tillbaka om mna råkat slumra till ;)
 
Nu väntar jag på att mjölken skummas till mitt kaffe sen blir det på't igen... måste klara iaf 1h innan kl 13.... det gör jag va?
 
Ha ha känner mej såå omotiverad idag...hade hellre krypit ner i sängen och kollat på nån bra serie, meeen jag tar mej i kragen (igen) och gör "måste" grejerna först!
 
 
// Det är tomt hemma men jag har fortfarande inte hunnit börja sakna kidsen.... den här tiden brukar dom ju vara på dagis...blir säkert lite mer sakna ikväll...//
 
Nu blire kaffe och föreläsning, ingen sån här finkaffe men kaffe blir det!
 
 
Camilla
2014-02-27 @ 09:52:12
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Förstår det är lite tomt och tyst hemma hos dig nu. Man saknar verkligen stojet när det inte är där, samtidigt som man kan bli tokig när det leks och stojas för fullt ibland! :)

Får se om jag lyckas nån dag med min design. Skulle iaf vilja byta header, få en mer personlig.

Fortfarande inga pengar..suck...

Camilla
2014-02-28 @ 09:06:38
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Men hallå, jobbade du hela natten eller vad pysslar du med? Såg nog på instagram, tokfia!

Det farliga med sån där plocksallad är att man oftast är lite hungrig när man står där och tar för sig, så det blir på tok för mycket man tar! Slår aldrig fel, inte för min del iaf :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0