1 månad

Det är lite tomt här i bloggen nu under sommaren men jag har verkligen fullt upp. Hela tiden med olika saker. Inte minst med att njuta av den här härliga värmeböljan vi har! 
 
Idag är det en månad sen det stora flyttlasset gick. 
 
Från att ha bott i ett lådkaos i stort sett sen i mitten av maj börjar den biten nu ordna upp sig. Nästan alla lådor är uppackade, det är några saker som inte fått en plats än och som kanske får flytta till nån annan men det börjar likna ett hem nu iaf. 
 
Barnen flydde hem till mormor och morfar för att slippa röran som Liam så fint utryckte sig :) Dom stannade över 1 vecka och jag kan lova att det kändes tomt. Så tyst och ensamt. Tur att jag hade Pixie iaf! 
Meeen jag fick massor gjort under dom dagarna. Så istället för att sätta mej ner och sakna mina barn ordnade jag ett beboligt hem. Och om dom var nöjda över sina rum när dom små ♥:ana kom hem? Jajamän :D 
Dom har 2 rum tillsammans, ett sovrum och ett lekrum. Dom sover bättre tillsammans än ensamma så detta passar perfekt nu. Vill dom ha egna rum så fixar vi det då. Just nu sover dom ju i en kura säng (våningssäng) och den är svår att dela på.
 
Dom hade även haft en toppen semester och var nöjda och glada när dom kom hem! 
 
Förra veckan planterade jag blommor och gjorde fint på utsidan, den här veckan blir det lite småfix inne. Bl.a. ska insynsskydden upp för fönstrena i köket och gärna gardiner också :)
Nästa vecka börjar K;s semetser, som vanligt får han endast 2v så det gäller att göra det bästa utav dagrna. 
Vi håller på att planera för fullt nu. Det blir några dagar i södra delen av landet och ev en tripp till Danmark. 
Blir spännande å se vart vi hamnar. 
 
Bjuder på lite bilder från instagram (heter grisunge där) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0