Sååå trött på mig själv!!!!!

Alltså ibland blir jag bara sååå trött på mig själv!!! Veckan som kommer är tanken, eller var tanken, att jag skulle göra en omtenta måndag - fredag.
Det är bara den lilla detaljen att jag helt glömt av att anmäla mig till den!!
Dagens pucko är helt klart jag!!
Nu kommer jag bli underkänd och det ställer till det för mig på mer än ett sätt. Alltså jag är så arg på mig själv just nu!!! 
 
Vet allvarligt inte vad jag ska göra nu.... åh så trött jag blir!! 
 
Visst, den här veckan har varit rörig och fullt upp heela tiden men det blir ju inte bättre av att jag ställer till det ännu mer.... gah!!!!
 
Nu står mitt hopp till att läraren har lite överseende och låter mig göra tentan ändå *håller alla tummar jag har*
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0