Soooligt!

Idag har det varit en helt underbar dag. Solsken och solen riktigt värmde :) 
 
Vi började dagen med knatteskutt. Eftersom K var ledig idag fick han gå dit med kidsen och jag fick dricka affe i lugn och ro. 
Sen satte det fart. Vi röjde och hade oss hela dagen och K har lört flera vändor till returen. Skönt att bli av med skräp som bara stått och väntat på att bli slängt. 
Grannen som nyss flyttade in kom ner och gav oss 2 flyttlådor så lite är packat också. Det ärstora killarnas saker som är nepackade och så har vi sorterat grejer om vi ska ha kvar, slänga och sälja. 
 
När det var dags för lunch tog vi dock med oss den ut i solen. Man måste passa på att njuta av solen, det ska bli kallare redan på söndag. 
 
Liam och Tuva visar upp sian nya springskor och sen testar de hur snabbt de kan springa med dom på :) 
Mina finingar ♥
 
 
Tuva tyckte det var roligt att slämga sig ner på gräset och låtsas att hon ramlade :) Det blev fin, fina gräsfläckar, nu är det vår!
 
Min gamla vän Diabolo fick följa med ut :) 
 
För andra dagen i rad dyker gå-vagns köparen inte upp. Jag blir otroligt sur över sånt där! Dessutom fick jag ett sms kl 01.40 som nog var menat åt hennes sambo.... inte helt ok kan jag tycka. Ja ja dyker dom inte upp imorgon är jag inte intresserad av att göra affärer med dom längre! Då skänker jag hellre bort den till någon annan! *mutter*
 
Nä nu ska jag passa på att sova lite innan barnen kommer in till oss. Inatt vaknade jag av känslan att jag föll och mycket riktigt var jag påväg ur sängen. Som tur är har vi en låg säng så jag lyckades sätta handen i golvet och stoppa ;) mysigt med barn med ibland kan dom väl sova i sina sängar? 
 
God natt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0