BVC

Idag bär det av till BVC för Tuvas 4-års kontroll.
Hon tycker att det ska bli jättespännande och längtar. Det är visst även lite spännande att jag ska hämta henne kl 13 och Liam inte får följa med :)
 
Det kommer gå lysande och jag längtar lite också faktiskt :) ska bli kul å se vad hon ritar för något den här gången!
 
Min fina Tuvis ♥ inte så liten längre!
 
 
 
Camilla
2014-05-15 @ 13:43:45
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Är övertygad om att ni nu är på väg hem med en ok-stämpel i rumpan på henne :D

KÖrde du fitnessfighten ifjol?! Vad spännande, vad tyckte du om tiden du körde? Tycker det är jättesvårt att ändra på gamla (o)vanor, men känner verkligen att jag behöver det :/

Camilla
2014-05-20 @ 13:29:23
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Njo, jag förstår det är svårt att börja om om man kommer av sig så där mitt i :/ Och jag håller med, svårt få till det med träningen varje dag med flera barn hemma. Men det går lättare med allt ju längre tiden går känner jag. Värst är nog sockersuget, att kunna stå emot..men än har det funkat :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0