Hår

Jag har alltid haft supertjockt hår. Alltid.
Tills i höstas. Då började jag tappa en hel massa hår. Jag vet inte vad som har hänt rikitgt men jag känner mig tunnhårig.
Det är jag absolut inte, jag hade så sjukt mycket hår innan så jag har fortfarande mer än dom flesta men för mig känns det som jag har lite. 
Jag har pratat med flera frisörer som har radat upp en hel massa saker det kan bero på men jag vet inte riktigt, tycker inte något direkt stämmer. Frisörerna har varit överens om att jag har mycket hår så jag behöver inte oroa mig, så det gör jag inte.
Det jag däremot gör är att jag försöker vara lite snällare mot håret. Det känns lite så där vintertrött så jag boostar med en bra inpackning och hårolja. Försöker även att inte sätta upp det i en toffs/bulle så ofta. Det går faktiskt bättre än väntat. 
 
Hoppas att håret börjar må bättre så det stannar kvar ;) 
Fast egentligen så är det rätt skönt att håret torkar samma dag som jag tvättat det även om jag inte fönat. Tvättade jag håret ena kvällen så var det fortfarande fuktigt kvällen efter förut. Det är rätt skönt att slippa. 
Inget ont som inte för något gott med sig! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0