Måndag och ny vecka

Ja men då kör vi en måndag igen då.
Det var riktigt segt att kliva ur sängen imorse och kallt(!). men solen sken och alla var på bra humör trots den tidiga tiden och det faktum att det är måndag.
Tuva sa glatt att nu är det snart lördag! och jag väljer att se det så. Det är snart helg igen.
 
Den här veckan är ganska fullspäckad med aktiviteter som börjat. Nu kör hösten igång på riktigt.
Liam har friidrott och street dance och Tuva har sin vanliga dans (balettaktigt) och sen ska hon prova på streetdance. Hon älskar verkligen att dansa och är så glad och taggad både inför att "hennes" dans startar och att hon ska få testa den här nya.
Hon och jag tittade på när Liam testade förra veckan och då började hon dansa med och följde med bra i korreografin. Klart att hon ska få testa en egen grupp! 
 
Igår söndagsåkte vi lite i finbilen. Vi brukar ta en liten tur runt stan då och dp och på söndagarna brukar vi ha en destination. Tex. åka till sjön och bada eller liknande. Igår åkte vi och hämtade kusinen och sen vidare till farmorn för lite fika.
Det gäller att passa på innan bilen måste in på vinterförvaring, än så länge har vi det varmt och skönt så jag hoppas det dröjer.
Jag hoppas att vi få ha kvar solen och värmen ett tag till men hösten är välkommen.
Jag älskar höstens klara, lite krispigare luft. Älskar höstpromenader i löven.
Jag blir oftast pigg och får extra energi på hösten. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0