Yoogaia

Jag har buzzat igen!
Den här gången har jag buzzat en tjänst.
Yoogaia är en webbaserad tjänst för träning. De erbjuder olika träningspass, bla. yoga, core och pilates. 
Du kan välja om du vill delta live via webcam, då du även får handledning, eller om du vill träna på egen hand genom att följa de förinspelade passen. 
 
Jag har inte haft möjlighet att delta i något av livepassen tyvärr men deltagit i de inspelade passen. Det finns många olika pass att välja mellan så alla borde hitta något som passar. 
 
Jag tycker att det här är en superbra idé men den vore ännu bättre om den var svenskspråkig.
De har bla. barnyogapass och det hade varit kul att ha med barnen på. Mina barn gillar yoga och har gått flera terminer men det blir så hattit om jag först ska lyssna på vad tränaren säger och sen översätta. När vi väl har börjat en position så har resten gått vidare till nästa. Det var lite synd. 
Men som sagt en jättebra idé och nu finns det inga ursäkter för att inte träna. Träna när du har tid, hemma.
 
Är du sugen att testa yoogaia bjuder de just nu på en 14 dagar gratis testperiod. Klicka här!
 
 
 
 
 #yoogaiabuzza #buzzador #yoogaia 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0