Buzzador

Nu har jag fått hem ett paket från Buzzador igen. Det är alltid lika roligt att få testa nya produkter.
Den här gången testar jag ett schampo och balsam från Dove.
 
Dove Oxygen & Moisture
 
 
 
Vill du också bli en buzzador och få chansen att prova nya produkter? 
Gå in på buzzador.com och registrera dig, det går snabbt, är kul och är dessutom gratis! 

 
Camilla
2015-03-31 @ 07:18:58
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Vilken bra grej att få buzza! Jag har inte fått buzza något på länge nu, trist! Älskar ju att gå runt hos kollegorna och dela ut produkter och berätta om dem, man blir lite poppis på jobbet då, haha :)

Svar: Ha ha ja man blir lite poppis när man delar ut prover :)
Liam & Jag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0