Gott nytt år!

Nu ska vi se till att 2017 blir ett mycket bättre år än 2016 varit! På alla plan! 
 
2016 bjöd helt klart på en hel del ljusglimtar så som ny bebis i släkten, roliga födelsedagar, bröllop, äventyr och annat kul men det var också 2016 som bjöd på en hel del skit! Både på ett personligt plan men också ute i världen.
Nu vill jag se ett mer medmänskligt år. Mindre katastrofer, mindre människor på flykt, mindre idioti inom politiken. Går det att fixa tro? Jag har kännt mycket hopplöshet det här året, har nästan velat ge upp. Det vill jag ändra på nu. 
 Låt 2017 bli en nystart. Ett nytt år att fylla med bra saker. 365 tomma dagar väntar.
 
Jag ogillar nyårslöften så det har jag inga men ni som har, se till att det blir positiva löften ♥
 
 
Ett riktigt gott nytt år önskar jag er!!
 
 
Bildresultat för Gott nytt år
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0