Smartson - Capri sun

Just nu är jag testpilot åt smartson och testar Capri Sun. 
 
Vädret kunde inte vara mer perfekt för att testa produkten utomhus.
Capri Sun är lätt och smidig att packa med sig, blir liten och platt när den är tom så det är inget problem att packa med sig skräpet hem. Förpackningen är även återvinningsbar vilket är toppen!
Barnen gillar smaken och även jag kan tänka mig en på utflykten. På plussidan finns även att man kan köpa lådor med 10st i vilket jag gillar skarpt.
Har du inte testat capri sun än så gör det. Finns flera olika smaker.
 
 
Camilla
2016-04-07 @ 21:20:15
URL: http://radhuslivet.blogg.se

De är goda, kidsen här hemma älskar dem :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0