Dagen D

Idag är det dagen D, dagen då mina små älsklingar komemr hem igen! Inte har jag hunnit gjort det jag skulle göra heller. Dåligt av mej!
 
Jag har gjort andra saker som att tvätta, städa och sånt där annat trist men som blir väldigt mycket enkalre utan hjälp av 2 små ;) Så nåt har jag ju gjort...
 
Just sitter dom i bilen med husvagnen bakom. Jag anar en lycklig Liam, han får ju inte bara åka med husvagn utan åka volvo! Ha ha han är bra rolig den där ♥
 
Det ska bli så roligt att mamma o pappa kommer hit, det har blivit lite av en tradition nu att dom kommer med husvagnen på sommaren. Det är så mysigt på campingen och både vi vuxna och barnen tycker det är roligt att ha dom här lite längre!
 
K jobbar sin sistar dag idag sen är det semester!

Så nu ska jag göra lite ärenden och sen bara invänta alla :)
 
♥♥♥♥♥♥
 
Camilla
2012-08-02 @ 19:15:14
URL: http://millansmemoarer.blogg.se

Grattis på namnsdagen!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0