Cafégo

Jag har hunnit dricka en hel massa fler koppar av cafégo volcanic blend och jag måste säga att både smak och lukt är mycket bättre nu när jag brygger det lite svagare. Mindre pulver och mer vatten funkar bättre helt enkelt.
Tuva har även hon smaat igen och även hon tycker det blev mycket bättre.
 
Det är alltid roligt att få testa nya sorter vilket jag annars är rätt dålig på när jag väl har hittat min favorit kör jag på den. Jag har en lista med favoriter som jag väljer mellan när jag är i affären men jag tror tyvärr inte att detta kaffe kvalar in på favoritlistan, det är aningen för mörkt för min smak men så ska man komma ihåg att jag är väldigt kräsen också.
 
Plus för snygg förpackning och för att det nyöppnade paketet har en doft av choklad ;)
Gillar du mörkare kaffe tycker jag absolut att du ska testa sofieros cafégo vulcanic bend!
 
Min bästa kaffekompis Tuva ❤️
 
 
 #smartson #cafego #sofierokafferosteri #testimonials
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0