Lördag

Idag tog vi en sväng till Naturhistoriska riksmuseet i Stockholm. 
Jag hade höga förväntningar och tänkte att det skulle vara lite kul.
Så fel jag hade.
Jag tyckte att det var supertråkigt verkligen!
Barnen däremot tyckte det var kul så det var bara att tycka det själv också.
Jag hade förväntat mig mer experiment eller så. Mer roliga saker att testa/göra liksom. Jag vet inte varför jag hade fått för mig att det var så?
Det är kanske något annat museum jag tänker på? 
Ja, ja i vilket fall så hade vi en bra dag med en rolig utflykt och det är det viktigaste.
Det var rätt skönt att komma iväg lite hemifrån också ska jag erkänna.
 
På vägen hem stannade vi i Enköping och köpte lördagsgodis på det där stället som jag inte kommer ihåg vad det heter men som är liknande det där stället i hummelsta som jag inte heller kommer ihåg vad det heter.
Det är i alla fall en stor godisbutik och det är det som är viktigast!
 
Vår lördag = en bra lördag!
 
Imorgon blir det kalas på Leos lekland, tjoho eller nåt...
Tror jag stannar hemma och pluggar faktiskt ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0