operation!

Igår damp det ner ett brev med operationstid i brevlådan.... den är imorgon!! Här fick man inte tid att vänja sig vid tanken inte! Blev förvånad att man inte blev mer förvarnad, tänk om jag absolut inte kunde den tiden? Fast samtidigt är det ju bta för man behöver inte vara skiträdd och orolig i flera dagar. Men huh va hemskt det kommer bli imorgon! Önskar att jag slapp :(  Visom skulle åka till Stockholm på söndag... det blir nog inte av nu... ville ju så gärna se J & E springa tjejmilen!! men men inte mycket att göra åt nu, tur att K kunde vara ledig med så kort varsel. Så både Liam och K följer med mej imorgon iaf!

I måndags var vi på bvc och nu väger Liam 7170g och är 63,8cm lång!
Han fick spruta oxå och sa inte ett ljud, han var så inne i att leka med en träring han fick låna där. När hon spruta in så tittade han bara lite surt på tanten och fortsatte leka igen :) min lilla sötis han är för go! Det var läkarkontroll oxå och allt såg bra ut! Han fick lite feber och blev matt efter sprutan. Hade lite feber kvar igår oxå men idag mår han som den prins han är :)

Lite om dopet kanske?! Kan bara säga att min sötis var världens duktigaste! Han skratta åt prästen i kyrkan och var gald precis hela dagen. Även fast det var många som bar omkring på han. I söndags var vi alla trötta såklart och tog det bara lungt! Bilder kommer senare efter helgen. Jag har liite annat att tänka på just nu ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0