Onsdag

Verkligen varmt väder vi har fått!! Känns nästan som att vara utomlands :) Härligt, hoppas att det fortsätter!

I fredags var det grillning hos Mika, det var trevligt men det blev lite mycket mygg på slutet och Alec sov hela tiden så han fick man inte träffa, sömntutan!
I helgen var det Fetsival här i stan med en massa artister på statt, var säkert skojigt för dom som gick dit men det var inte särskilt barnvänligt. Aske & Liam fick ha hörselskydd redan utanför så vi gick aldrig in. Det var nog lika bra det!

Det var skoj att Emma & Aske var i stan i helgen, roligt å träffa dom!! På lördagen hade vi picknick i parken och söndagen så var vi vid monsan. Hoppas att det inte dröjer alltför länge tills vi ses igen!

Måndag då, J ringde på morgonen å hade fått tid för röntgen. Passade alldeles utmärkt för jag hade inget planerat förutom att städa och det är ju sååå tråkigt! Sen blev det en sväng på stan oxå och där hittade jag äntligen mina nya converse :) tjohoo!!!

Tisdag: Varmt å skönt med lite vind, Ganska så behagligt ute. Åt lunch ute i det gröna det var mysigt. Å Liams som älskar att kolla på träd :) Upptäckte att han hade fått en till tand oxå, så fint så men aj så vass den första har blivit, det gjorde riktigt ont i fingret!! Gick en sväng till Jysk och tittade och sen blev det en sväng till V-ås igen för att inhandla en present och då passade jag på att köpa polen till Liam som jag sett sist. Och så fick han provsitta scootern och citycrossen :) vill ha vill ha!! Men nu har han iaf polen så nu ska vi hitta nån snäll människa som vill låna ut sin lilla gräsplätt till oss så vi kan prova den!
Shoppade en vibrerabde bitring på nätet oxå så nu behöver han inte vara avis på Alecs längre :)
På kvällen blev det Akropolis med födelsedagsbarnet Mika (barn & barn) Han å Alec fick presenter. K måste ju ge sin gudson lite högljudda leksaker :)
Vi hade väldigt trevligt igår, det var skoj!

Så till idag då! Tog en promenad vid 7 tiden, Liam lika skeptisk som vanligt :) Sen blev det lite frukost och mys innan det var dags för lillen att slockna igen. Sover så sött! Han vaknade lite halvt inatt och var arg för att han hade hamnat på mage *skratt* den token är inte still så långa stunder längre.

Nu är det inte ens en månad kvar till dopet! Oj oj det är mycket att fixa men tar en dag i taget. Måste kolla på lokaeln oxå det har jag helt glömt bort!!

Usch gick runt här hemma förut. Fy va skabbigt det börjar se ut nu med alla "kattmärken" i tapeterna :( Älskar verkligen min lilla kattskatt men det är verkligen inte roligt med all förstörelse och alla katthår som är överallt vad man än gör!! Just nu ligger hon här framför skärmen och sover så fint, hela tangentbordet är fullt med katthår och på golvet ligger det stora tussar. Synd ibalnd att hon är grå för då ser det ut som det ligger dammtussar överallt :) Bäst att jag tar tag i iaf dammsugningen idag! Åh min fina katt måste pussa lite på na! Ja just det en sak som är bra att komma ihåg är: Pussa aldrig din katt när du just tatt på läppsyl = katthår som sitter fast på läpparna :)

Nu ska jag ta itu med nåt, vet inte riktigt vad än bara....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0