Måndag igen...

Liam och jag var ju hos mamma o pappa i helgen, skönt å komma bort från allting ett tag!!  Och Liam var så glad hela tiden :-)


      Det fanns massor av spännande saker att leka med!! 



Mamma och jag gjorde ju äppelmos så här kommer lite bilder på det!

               


TADAAA!!  Och så var det färdigt! Det var min lördag ungefär :) Tog lång tid men blev mycket och gott. Vi gjorde en massa "bebismos" oxå så nu har jag frysen full!

Igår blev min lilla kille snorig och inte lite heller! jag som inte gillar snor!! Hur ska det gå? Ha ha
Han och K  fick sova sittandes i soffan :) varje gång som han försökte lägga ner LIam så vakna han och var om möjligt ännu snorigare. Näsdropparna hjälpte visst inte helt. Kl 5 imorse var jag å tittade till mina sötisar och hämtade tillbaks dom till sängen, det vart ju så tomt där!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0