Fullt upp!

Igår slutade K kl 1 så vi begav oss till Eskilstuna och gick på parken zoo. Va varmt det var då!! Stundtals, när det var helt vindstilla, kändes det som utlandet :) Liam hade jättreroligt, pekade på alla djur och sa "titta katt" så söt min lilla!! K & jag hade också roligt såklart! Vi hade en jhättebra & mysig dag, kul & komma bort lite och hitta på nåt bara vi. Hade med oss matsäck som vi satt å åt under nåra träd... helt perfekt. Fler såna dagar tack!!!

Idag har vi ägnat förmiddagen åt att plocka undan lite här hemma, Liam har ju iofs gjort tvärtom ;)
Sen var vi en sväng till Västerås och hämtade Jenny, drack lite kaffe och sen hem till Sala och en tur till Åkrahallen. Köpte jordgubbar, ananas & vindruvor. Åkte hem och hade fruktkalas! Var mest bara jag som hade fruktkalas för den där lille busen har blivit jättedålig på att äta! Frukost skippar han totlat nuförtiden och är det inte nåt alldeles jättesmarrigt så blir det inte så mycket lunch heller. Mellis vill han inte ha. Ja han kommer bli skin & ben om han fortsätter!! Nämen på nåt vis får han ju i sig det han behöver bara inte just då när jag vill att han ska äta. Han växer ju och mår bra så! Vatten är han däremot duktig på att dricka och dety är tur i den här värmen!!

Ikväll kom Emma & Wynja, Liam & jag gick å mötte dom på stationen och sen träffade vi jenny & k i parken. Där hade vi picknick :)  Så härligt i det fina vädret! Sen blev det dock för mycket mygg å knott och barna blev trötta så det fick bli att gå hemmåt!

Imorgon bär det av en sväng till Västerås igen och sen ska nog jag & k hitta på nåt & Liam såklart!! Hoppas att det här underbara vädret håller i sig!

Jag går å väntar på att jag ska få göra gjuta av föterna till sånna där ortopediska ilägg till skorna. Är sååå trött på att alltid ha så ont i fötterna. Har jag gått mer än utanför hemmet gråter jag nästan på kvällarna och vill bara ha tag i en yxa så jag kan hugga av fötterna! Usch inge skoj alls!!  Hoppas bara att det hjälper med dom för nu har jag nästan satt mitt sista hopp till dom!!!

Ja ja nu ska ja ta och mysa lite i soffan innan det är dags för sängen! Bilder får ni imorgon eller på söndag skulle jag gissa, orkar inte plocka fram kameran nu ikväll!
Linda
2009-06-26 @ 23:52:56
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Vad sött att han säger "katt" om alla djur! :-D Oliven har börjat med något nytt: när hon ser en hund säger hon "uuh, uuh, uuh" (vilket vi tror är hennes version av "voff"). :-D



Hoppas du snart kan fixa dina inlägg!! Har du testat fotbad på kvällen? Fast du kanske snarare behöver kyla?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0