Blöjor, blöjor, blöjor


Så här ser det ut hemma nu :)   ( OBS! Alla blöjor är inte med på bilden)

Igår åkte Jenny och jag mot Oslo. Barnen lämnade vi av halvvägs, i Karlstad hos min snälla syster Camilla :) Det är ju blöjkrig året ut i Norge så vi passade på kan man säga. Visst resan fram och tillbaka (mätaren stod på 96mil när vi kom hem, åkte ju runt rätt mkt i Norge också) är ju en del, men upplevelsen är också värt massor. Vi hade en jättebra dag, en rolig roadtrip och fyndade massa blöjor och lite barnmat.

Vi åkte hemirfrån 07.30 vilket är väääldigt tidigt i denna familj och var hemma  kl 02 ungefär så det blev verkligen en heldag! Idag är jag trött efter att ha kört dom 96 milen...barnen är lite trötta efter att ha åkt 40 nånting mil...Jenny har jag inte pratat med än så jag vet inte om hon gått upp än :D ha ha nä men jag ska ringa snart och höra så att hon lever!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0