Ja just!

Det har inte varit min dag idag.... förutom mina söta små monster till barn har jag även råkat ut för detta:

Desp hoppade över en vecka så jag tänkte hinna dammsuga lite. När jag precis var klar med hela köket så har jag ner ett glas i golvet som naturligtvis går i 1000 bitar. Bara till att plocka glas och börja om med dammsugningen. Det tog tiid! När man har små barn och små pälsklingar är man (eller iaf jag) lite extra nojig över glas på golvet.

När jag tillslut var klar med köket fortsätter jag i hallen, och då helt plötsligt, utan att jag rörde, ramlar en spegel från spegelväggen ner...tur att den inte gick sönder. Kände mej sååå trött efter dagen och efter det med glaset så jag kunde bara skratta.... hoppas dagen imorgon inte innehåller lika mkt knas :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0