Adventsfint

Idag har jag fått massor gjort!  Strukit gardiner + hängt upp, städat och satt fram stjärmor och ljusstakar. Det blev så fint och mysigt nu när det är så mörkt. Bara snön som saknas så stämningen kommer på topp.

Nu kan jag iaf säga att jag är trött! Ser fram emot att ktrypa upp i soffan och kolla på en film nu snart. Ser kanske lite mindre fram emot att jag måste "gå till skolan" efteråt... men det är nog bara för att deadline börjar närma sig...blir bättre i slutet av veckan :)


Imorgon ska vi ha adventsmys och Liam längtar, han har blivit lovad nåra skumtomtar :) funderar lite på om jag ska baka nåt adventit också? kankse pepparkaksmuffins? Hmm ja det tål att tänkas på.


Mollan70
2011-11-27 @ 01:19:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Hoppas ni får en riktigt mysig och stämningsfull 1:a advent nu när adventsljus och gardiner är på plats. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0