åååååh!

Blir lite trött på "saker som ska fungera" som inte gör det. T.e.x väntar jag fortfarande på mitt körkort så jag ringde till transportstyrelsen igår och får som svar att dom inte ser nån betalning. What!? Jag betalade samma dag som jag skickade in papprena. Kollade på fakturan där det stog "betalt den 28/2-13" postgirot var även inlagt i min internetbank samt att skrev jag ett k i meddelanderutan kom ordet körkort upp automatiskt....ja ni fattar. Meeeen det syntes inte nån betalning.... gah! Man är ju rätt beroende av sitt körkort så jag betalade väl igen då.... måste ju ha körkortet! På kontout´draget syntes ingen betalning så jag hoppas att det stämmer så jag inte fått betala dubbelt... men alltså då har ju inte betalninge registrerats på nåt sätt...skumt!
 
Hoppas det kommer nästa vecka då!
 
 
Nu ska jag jobba på min projektplan. Det är en del frågetecken dock som jag hoppas reder ut sig under förmiddagen. Hoppas nån lärare tänker svara innan påsk!
 
Mitt projekt, examensarbete är webbplatsutveckling med en massa runt omkring. Det är rapporter hit och dit och så ska det göras en trycksak bl.a. Jag valde att jobba mot K;s företag som verkligen är i behov av en ny webbplats. Tror inte det kommer bli problem med kundkontakten iaf ;) 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0