Det närmar sig!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi får nycklarna till nya placet.
Eller egentligen 2 dagar eftersom den här dagen nog får räknas som slut nu. 
På lördag går stora flyttlasset men redan på fredag (då vi får nycklarna) kommer vi köra en del grejer. 
 
Så här hemma packas det för fullt, det står kartonger överallt och allt är huller om buller. Vi bor mitt i kaoset och det ska bli skönt när det är över ;) 
 
Vi ser väldigt mycket fram emot flytten och framför allt att få en liten gräsplätt. Så nu är det bäst att den där sommaren masar sig hit så man vill vara ute! 
 
Idag tog vi en välförtjänt paus från packandet (jag och barnen) och träffade bästa Diana. Vi tog en sväng på stan och lunchade på spicy som jag varit sugen på lääänge nu.
Det var verkligen skönt att komma ifrån allt här hemma och bara få sitta ner och prata en stund. 
 
Lite action har vi iofs hunnit med. Liam började helt plötsligt blöda näsblod i bilen och jag som stått och hållt i både ett näsdukspaket och ett paket tvättlappar innan vi åkte men beslutade i sista sekund att lämna dom hemma. Det ångrade jag sen kan jag säga ;)
Det löste sig till slut och vi hittade en toa så vi kunde tvätta av oss. Liam slutade blöda rätt snart som tur var! 
Undra varför det bara kom sådär? 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen med ett avsnitt av "Breaking bad".
Imorgon väntar mera packning!
Camilla
2014-06-28 @ 04:58:04
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Hoppas allt går bra idag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0