Första advent

I helgen har vi gjort adventsfint här hemma. K hittade jullådorna någonstans i det där förrådet som jag inte ens törs titta in i :)  Trodde vi skulle behöva riva ut allt för att hitta dom men den där K hade koll ♥
Vi pyntade även ute nu när vi kan :) 
K ville gå all in men jag tror jag lyckats hejda han till att "bara" ha en slinga på framsidan och en på baksidan. Den på baksida blinkar dessutom så det räcker tycker jag. 
Vi får se, det kanske tillkommer något.
 
 
Sen nu ikväll tände vi såklart det första ljuset och adventsfikade. Jag bakade en mjuk pepparkaka som kändes så där lite lagom julig. Min julkänsla har inte hittat hit än men jag jobbar på det ;)
 
 
När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt 
och alla människor glädjas
att fira få advent.
 
 
Camilla
2014-12-30 @ 07:58:11
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Nu är det väl dags att uppdatera lite va?! ;) Men tänk så fort december har passerat. Önskar dig ett riktigt gott nytt år!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0