Lata dagar

Det blir inte mycket gjort nu om dagarna. Vi latar oss kidsen och jag. Verkligen. Det kommer bli seegt att komma in i vardagen igen efter lovet känner jag men det tar vi då. Nu är nu.
 
Imorgon borde jag börja kolla igenom vilka lådor som ska med till loppisen och sortera lite, det är inte förens nästa helg men hellre vara ute i god tid för rätt som det är springer dagarna iväg och det är dags.
Förhoppningsvis får jag rensa lite bland barnens leksaker också, det skulle vara toppen.
Det är en barnloppis och tidigare gånger vi stått där har vi sålt massor så jag hoppas att vi får bort minst lika mycket den här gången. Det skulle vara så skönt och jag behöver verkligen platsen i förrådet.
 
Nu hoppas vi på att vädret är på vår sida imorgon så vi kan gå till skogen en sväng. Annars myser vi nog ner oss i soffan och läser lite böcker.
 
Bjuder på en gammal bild på mina små älsklingar ♥
 
 
 
 
 
Camilla
2015-03-09 @ 19:49:04
URL: http://radhuslivet.blogg.se

Vilka sötnosar! Men du, lata dig inte för mycket, jag ser ju fram emot nya blogginlägg ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0