Ruggigt!

Usch nu har den här ruggiga, kalla, råa kylan kommit. Det är riktigt ruggigt både ute och inne idag och var lika i går.
Det känns som flera minusgrader ute men är +3-4 grader.
Kylan liksom kryper in under skinnet. Burr. 
 
Idag är det inte bara kallt och grått, det är måndag också. Ännu en ny vecka.
Förra veckan var full och denna vecka börjar se rätt full ut den också. Både jag och K dras fortfarande med den envisa förkylningen så jag hoppas att det är den här veckan som den tänker släppa taget.
Inte så troligt kanske men det vore bra/skönt. 
 
Hela familjen är trött idag så jag både hoppas och tror att det blir en tidig kväll. Jag längar redan efter sängen. Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen redan nu med en varm hund och popcorn och kanske någon bra film.
 
Det ska snöa i dag i bland annat värmland och dalarna. Till dalarna har vi inte långt alls så jag hoppas att även vi får se i alla fall några små flingor falla. Det är inte helt omöjligt. 
 
Önskar er en bra vecka. Ta hand om varandra!
 
Nu ska jag återgå till annonsskapandet.
 
Blir det någon snö i år tro?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0