Lavazza classico

Nu är jag igång och testar igen åt smartson.
Den här gången är det kaffe jag fått avnjuta. Det har varit lite sisådär med mitt smaksinne pga en väldigt envis förkylning. Det är liksom bara på tillfälligt besök, men när det är tillbaka passar jag på att dricka en kopp kaffe.
 
Det här testet kunde inte kommit mer lägligt med take på att min kaffemaskin gick sönder och jag fick panikköpa en bryggare på ica. Det var säkert meningen nånstans.
 
För länge sen har jag testat ett kaffe från Lavazza, ett espressokaffe som jag gillade men sen när jag böt till bönor så har jag fått andra favoriter när jag inte hittat bönor från Lavazza. 
Jag är väldigt kräsen när det kommer till kaffe och dricker inte gärna en kopp som inte är god, då står jag hellre över. Nu när jag testat Lavazza classico längtar jag tills det är dags för nästa kopp.
 
Min lilla kaffetant Tuva har också testat och ger även hon tummen upp. Tuva tycker att vi alltid ska ha det här kaffet nu så det tolkar jag som ett gott betyg.
 
Det är så kul när man får prova produkter som man verkligen gillar och köper igen så man får lite variation på produkter hemma. Jag är annars en vanemänniska och köper det jag redan prövat och vet är bra/gott.
Så tummen upp för lite nytt!
 
Har ni inte testat Lavazza classico, eller något annat kaffe från lavazza, så gör det, jag törs nästan lova att du inte blir besviken!
 
#smartson #lavazzaclassico
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0