Städdag?

Sådär nu är påsken slut och bortplockad. Nästa grej att se fram emot är valborg och det är inte så långt bort. Om vi kan cruisa med finbilen är osäkert eftersom vi inte hunnit/kunnat fixa den sen stöldförsöket i höstas. Det är liksom lite av vårens höjdpunkt men nu blev det förstört pga några idioter som inte kan skilja på ditt och mitt. Nej, jag är inte bitter, inte aalls!! 
Hatar verkligen människor ibland...eller rätt ofta!!
 
Har ni deklarerat än? Jag tänkte jag skulle försöka fixa det idag med egentligen är det nog bara (ännu) en undanflykt för att slippa städa som jag egentligen ska göra dag. Skulle börjat redan igår men då fick jag för mig att tvätta och fixa med kläder som ska säljas. Helt logiskt att ta tag i det jätteprojektet när jag har massor av annat som är viktigare samt mer bråttom med.... ja ja så fungerar jag iaf.
 
Jag ska ta mig i kragen och börja städa snart...ska bara...
Tuva ska ha kalas på lördag så då kommer några av hennes kompisar. Tror det blir rätt lugnt men det vore ju nice om dom slapp hoppa över högar på golvet? 
Tuva fick en ny säng och ett sminkbord i present så vi har möblerat om i hennes rum och burit ut vissa saker för att få plats så det är rätt rörigt överallt nu känner jag. Jag hatar röra! Såå jag ska ta tag i det nu...snart....
 
Jag börjar känna mig sugen på att fixa i rabatterna och göra fint men törs inte börja riktigt än...det är ju frost vissa nätter och för bara några dagar sen kom det både lite snö och hagel. Mina fina tusenskönor jag köpte för nån månad sen har redan frusit sönder :/ kanske törs börja lite smått till helgen iaf.. vi får se.
 
Jag älskar Tusenskönor och önskar jag hade hela gräsmattan full. Nån gång i livet ska jag ha e gräsmatta lika fin som min farmor hade, full med tusenskönor ♥
 
Nä nu ska jag ta tag i den här dagen!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0