Söndag = seg

Så är det alltid på söndagar! Och jag som har så mycket att göra!! *puh* det tar aldrig slut. Måste åka hem till mamma och hämta en massa burkar å skålar i veckan. När ska jag hinna? Det bästa vore väl att åka imorgon så man har det gjort men det känns ändå stressigt. Vi får se... det är ju mycket som ska göras iveckan och jag vill gärna vara "ledig" onsdag & torsdag... helst!

Idag vet jag inte vad som ska hända, borde väl fixa lite med nåt som måste göras. Ska iaf försöka bli färdig med bilderna till Liams tavla, det måste jag bli idag!! Sen så ska jag nog tvätt =nödvändigt! VI får se om jag hinner med nåt annat, hoppas det!
Denise
2008-08-17 @ 13:11:25
URL: http://finastt.blogg.se/

vill du ha gratis bloggdesign av mig?? kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara jättekul att hjälpa till!!!

/Denise




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0