Dumma grävling!!!

Har kanske glömt å skriva att jag körde på en grävling i lördagsnatt??! Men det gjorde jag iaf. Det smällde till rejält och "splattade" till liksom, kunde konstatera att den var död... var ju trots allt på motorvägen så det gick ju rätt snabbt.  Huh va läskigt det var!!! Kände mej som en usel människa och tyckte synd om den stackars krabaten... men men det var ju inget att göra. Tänkte inte ens på att nya bilen kanske kunde ha blivit skadad. Men idag när vi åkte hem från Jenny såg jag att nedre delen av framskärmen, det under grillen var trasigt, det bara hängde :( typiskt!!! Och det är JAG som har gjort det oxå, jag har sån väldans otur just nu... hoppas att det vänder snart!!

Nu är dopet bekräftat iaf så nu är det bara att börja pyssla ihop inbjudningarna! Det ska bli kul, hoppas bara att grejerna kommer med posten imorgon för vi har bestämt att dom ska iväg denna vecka!! Var i Västerås och köpte själva korten och färg till avtrycken, så det kanske blir att trycka lite Liam fötter imorgon.

Fy för fotbollen ikväll allså :( Först och främst försvann ju både ljud o bild men sen vann tyskland oxå! Jag som hoppats på Turkiet! :( Ja ja riktiga matchen är imorgon, då är det Spanien för hela slanten!! Har varit och köpt en Spanientröja åt Liam så vi ska heja på för fullt :)



    Så här mysigt hade Liam det med pappa idag på caféet :)



         Liam väldigt inne i sin bok när mamma plockar in disken :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0