Åh så varmt!!

Idag har det verkligen varit tokvarmt! Liam och jag ordnade en pickninck i parken som lunch idag, det var trevligt :) Sen kollade vi på lite studenterna som åkte runt och tjoade! Blev nästan lite avundsjuk, det var ju så roligt den dan. Sen tänkte jag efter och kom fram till att det är 5 år sen iår som jag själv stod där påflaket. Tänk FEM år!!! det är inte klokt, då kände jag mej gammal och gick hem igen.

Liam på picknick:



Liam var så svettig oxå, han hade bara en liten tun body på sig men var ändå blöt av svett när vi kom hem.
Så han fick ligga naken på en filt här hemma, jag skulle bara gå och häma en liten handduk att lägga under rumpan men när jag kom tillbaks så hade han redan både bajsat och kissat ner hela filten, hade dessutom redan hunnit med att sparka omkring lite i det oxå så det blev till att  fylla badbaljan :)
Den lilla rackaren har ju blivit för lång för badbaljan så nu är jag på jakt efter en lite längre om det är nån som har nå tips??

Ikväll har vi varit hos svärmor och grillat. Jag kan ju inte äta grillad mat pga gallan så jag fick nöja mej med att känna doften! Jag fick äta kyckling från ugnen istället, det var jättegott men man blir ju sugen på grillat. Det hör ju till varma sommardagar och grillad mat liksom! Men vi hade trevligt ikväll, skönt att bara komma iväg hemifrån och att slippa tänka ut vad man ska ha för mat (=dagens svåraste beslut)

Liam hos farmor i pappas knä:





I tisdags så skjutsade jag Jenny till Anna i Uppsala, det var skojigt att se dom igen. Åh va baran har vuxit sen sist!! Har inte träffat dom sen i januari så det blev första gången dom fick se min lilla Liam oxå. 

Igår låg Liam och jag på en filt i parken nästan hela dagen, det är så tråkigt att bo i lägenhet på sommaren! Jag vill ha en trädgård så man bara kan kliva ut, äta frukost på gräset och bara vara. Men det lär nog dröja innan jag får än tyvär...

Missbumblebee
2008-05-30 @ 22:56:06
URL: http://missbumblebee.blogg.se

jena! Om du får tid så skulle det vara jättesnällt ifall du gick in på min blogg och röstade på lite saker som jag har där. Det är kläder/färger/accesoarer m.m Fast det e bara om du har tid...jag har lite svårt att bestämma mej för vad jag ska köpa och behöver därför lite hjälp


Hoppas att du får en fin helg med mkt sol

missbumblebee.blogg.se

Marie
2008-05-30 @ 22:57:48
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Hoppas du får en trevlig helg :)

caroline
2008-05-30 @ 22:59:10
URL: http://Mclinefly.blogg.se

Bättre varmt än kallt :)

Amanda
2008-05-30 @ 23:07:09
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se

ååh det är så härligt med värmen nu. detvar uppi 32 grader i solen idag och det ska bli så varmt i skuggan imorgon här. Skönt skönt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0