Torsdag!

Idag/kväll har det snöat!!! Stooora vita, kalla flingor dalade ner. Det var fint men kallt å ruggigt! Det är en sån kväll man ska sitta ihopkurad under en filt med en kopp varm choklad *myser*
Snö och vi som inte ska byta däck förens på måndag! Och vi som ska åka till Köpenhamn imorgon!! Ja ja vi får hoppas att det inte är alltför dåligt väglag! Ska iaf bli kul å åka iväg! Jag skulle kunna flytta dit om det inte vore för språket, jag gillar verkligen den stan på nåt sätt! Ska bli kul å visa Liam oxå och se vad han tycker =)

Ikväll försöker jag tänka ut allt som behöver packas, det blir ju en del när man har en Liam. Så imorgon blire packa av och sen så fort K slutat jobbet så drar vi söderut!

Nu ska jag vattna alla blommorna, dom börjar se väldigt tråkiga ut nu... och sen ska jag plocka undan lite här hemma. Det är märkligt, jag är borta en dag och sen ser hela lägenheten helt ruskig ut. Imorgon kommer det en gubbe och ska kolla å fixa med våran boxer oxå det får jag inte glömma!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0