Fredag, fredag, fredag!!

Tjohoo så var det fredag *dansar runt* Ha ha liite överdrivet kankse :) men det gäller att vara positiv och hålla humöpret uppe!  Idag skiner iaf solen och det är ju helt underbart. Ska gå ute en sväng efter lunch. Nu sover Liam så då blir det till att snällt hålla sig inne. Tvättade föresten vagnen igår, eller tvättade å tvättade... jag torkade av med tvålvatten... gnuggade riktigt ordentligt! Det blev så bra så! Sen passade jag på att även torka av chassit och städa ur varukorgen *duktig* Så nu har vi en ren å fin vagn att ta med oss ut i eftermiddag!

Idag har jag hunnit med att plocka undan och dammsuga. Plockat in tvätt och satt igång en ny tvättmaskin *ännu duktigare* Så nu måste jag väl få ledigt resten av helgen...minst!!
Sprang även igår... endast 1km men ändå!! Man kan inte hinna å orka allt! Det blir mer nästa vecka då jag förhoppningsvis kommer ut i spåret! Tänkte ta en promenad dit i helgen å se hur det ser ut.. med lera o å sånt... vill ju inte bli hur grisig som helst när jag springer, då kan jag lika gärna springa lite på bandet framför tv:n istället ;)

Nu måste jag snart ringa k och höra vad han vill ha för lunch för det står helt still i huvudet på mej!!
Mollan70
2009-04-19 @ 10:01:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Vad duktig du är som orkar springa...

Hoppas att nu får en jättehärlig söndag.

Här ska vi till mina svärföräldrar för att fira ortodox påsk.

Mollan70
2009-04-21 @ 12:50:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Hej igen.

Hoppas det är bra med er.

Här är Melvin fortfarnde ganska förkyld.

Ha det!

Mollan70
2009-04-22 @ 22:59:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Nu är jag här o surrar runt igen.

Får nog ta och kolla in FL för att se vad som händer där.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0