Oj redan tisdag!..... torsdag!

Här går det minsann undan! Och snart är det onsdag. Om vädret är bätte än idag ska Liam vara med sin gudfar och jämngammla kusin Alec på förmiddagen. Hoppas det är varmare så det blir av, skulle vara skoj för min lilla kille :)
Imorgon ska jag fortsätta städningen här hemma, det behövs som vanligt!! Och på torsdag åker min kära K till tyskland


Japp så långt kom jag visst i tisdags när jag bloggade... publicerade det inte ens...hmm jag måste ha varit tankspridd eller iofs kan det ju ha varit Liam som ville ha uppmärksamhet! Det blev iaf bra väder så Liam var ute med farbrorn & kusinen, dom hade haft jätteskojigt å busat en hel massa. När dom kom tillbaka såg båda killarna ut som om dom skulle somna ståendes :) Behöver jag säga att Liam somnade nästan med en gång? :) hur det sen blev med städningen är en annan femma för jag gjorde det då inte :) inte k heller. Han har vi iaf skjutsat iväg till arlanda idag. Han ringde från Schweiz (byter flyg där) och dittills hade allt gått bra. Jag hade lite svårt att höra vad han sa för mottagningen var inte den bästa och Liam grinade i bakgrunden men vi ca 23.30 skulle dom vara framme vid hotellet i badenweiler så då hoppas jag han hör av sig :) Jag har ju utvecklat den här knasiga flygrädslan så jag är jättenojig!!
Liam sover i sin säng, får se hur länge det hålelr. Han kom till oss 0.45 igår så... vi flyttade in spjälisen i vårt rum igen igår... nu är det bara att se om det hjälper nåt eller inte.

Nä nu är det dags för en stund i soffan med min katt!
Mollan70
2009-04-29 @ 00:18:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Hej! Hoppas att ni alla mår bra och att K kom hem välbehållen med flyget.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0