Bilder, bilder!!

Nu sover Liam så nu är det bara  hoppas jag att jag hinner ladda upp alla bilderna innan han vaknar igen!!



Lite bilder från kryssningen förra veckan:




Bilder från svampplockningen/blåbärs ätningen :)


         


               



I fredags när vi kollade på "Bortspolad" Liam satt som klistrad hos Jenny :)






Här kollar han på film i sitt (stökiga) rum på sin fiina stol :)




Dagens lunch: Ris & kokoskyckling *mums* Men fy så kladigt!! Det blev duschen sen :)
                



Inatt har Liam vridigt sig i smärta!! Det gör tydligen jätteont nu med tänderna. #st har spruckigt igenom såg vi i helgen! Det är nog därför som han har varit lite bångstyrig ;) Efter lite alvedon inatt så somnade han äntligen och sov till 10.30 ungefär...skönt! Men det är så synd om han hoppas det går fort nu med tänderna. Ska iväg till Apoteket och ladda upp med lite mer alvedon inför natten.

Igår var jag på sjukhuset och gjöt av fötterna till dom där inläggen! Så nu är det bara 2v kvar sen får jag dom, hoppas verkligen dom hjälper nu bara!! Vi passade på att gå lite i affärer också när vi ända var in !
På kvällen så var det ju grillnatta här i stan...alla butiker hade öppet till 21 och på torget stod dom och grillade på jättegrillar. Där löste man in sina grillkuponger! Fint väder = tokmycket folk!! Det verkade som om hela Sala hade gett sig ut :)
Tur att K har egen butik så vi slapp köpa nåt för å få våra grillbiljetter... Jenny, jag Å Liam tog oss varsin hamburgare :)

    


Japp jag hann :) Liam sover fortfarande!!
Linda
2009-08-04 @ 15:39:31
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Härliga bilder!! :-) Här hör det inte heller till ovanligheterna att det måste badas efter middagen. :-D

Linda
2009-08-05 @ 16:55:23
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Jag igen! :-) Jag beställde muggen härifrån: http://www.photobox.com/ De hade ett erbjudande och man betalade bara frakten, vet inte om det fortfarande gäller.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0