Helgen slut...

Ja så var ännu en helg slut nu då. Den har gått fort vill jag lova!

I fredags var jag och Liam en sväng till Västerås på förmiddage och skulle fixa dom sista grejerna inför sambons födelsedag (på tisdag) Köpte en present somjag inte riktigt vet varför jag skulle köpa just då..det var lite klantigt av mej. Kan ju inte berätta vad det är ifall han skulle läsa men jag skadade mej iaf på den så nu är det lite blod å slmasor på den :) ha ha jag skrattade åt mej själv och Liam såg helt frågande ut = jag skrattade lite mer :) jaja det kommewr bli bra det här!!

Lördag: Åkte vi till Stockholm och Optikermässan!! Det är alltid skoj å gå runt där, kolla in nya modet och kolla på både snygga å fula bågar. Få vara med å göra inköp osv. Liam var superduktigt hela dan... var glad som vanligt och klagade inte en enda gång. Han lyckades tom. sova 2timmar i allt oljud!! *impad'  min lilla kille!!! sen bar det av till hotellet en sväng innan mingelpartyt. Vi hade bjudit med Mika, Linda 6 Alec som barnvakter. Dom tackade ju inte nej till en gratis hotellnatt precis :) Liam hade haft jätteskoj med dom hela kvällen och såg så lycklig ut så :) Och vi hade det trevligt ute :) Är ju inte så ofta som man komemriväg sådär både 2 utan barn :)

Söndag: Upp å käka frukost allihop och sen packa ihop allt och åka hem. Vi tog en sväng förbi Hummelsta på vägen hem och köpte massa godis :) Jenny köte nåra som såg ut som kanelbullar, dom var rätt goda :)
Hemma här har jag plockat lite, packat upp och grejat. Tagit det rätt lungt. Man är ju inte så pigg idag precis, det blev en lång dag igår.

När vi checkade ut och hämtade bilen så är det nån IDIOT som har backat in så illa i våran bil så bakluckan inte går att öppna!!!!!  Inte lämnat nån lapp eller nånting!! Detta händer alltid till oss och jag blir så less nu. Usch jag skulle kunna strypa aset!!!! Vuxna människor alltså.... man måste ju kunna stå för det man gjort eller!!??!! Jag är verkligen skitarg!! Våran fina bil är numer inte så fin.... kul att försöka få in vagnen genom baksätet =not!!!!! 

Nä nu ska jag göra nåt trevligare än å sitta å klaga (även fast jag har rätt till det idag)

Hoppas alla haft en bra helg!
viktväktartjejen
2009-01-26 @ 10:29:10
URL: http://viktvaktarbloggaren.blogg.se/

Ja absolut skall vi klara detta.. Jag fick med en liten pojk i april.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0