Dagen

Idag har det regnat nästan varje gång jag har tittat ut genom fönstret. En rejäl hagelskur kom det på förmiddagen också, så flera billarm började tjuta! Bor ju mitt emot en parkering så jag fick ljuv musik (eller inte hmm)

K slutade kl 15.30 idag så vi möttes på stan, jag skulle lämna in mina ringar...äntligen! Har ju haft förlovningsringen runt halsen i 1½år nu...och har just insett att det nog tar ett bra tag innan jag kan ha den igen...fick ju dessuotm en till ring på våran 5års dag så nu vill jag ju kunna ha båda :) kommer bli supersnyggt!! Hoppas att det inte dröjer alltför länge nu bara,gillar ju när saker å ting går snabbt som sagt! Hade ju tänkt ta mej ut i spåret idag men det var ju inte direkt väder för det så det blev inget med det :( kanske imorgon eller lördag??

Ikväll har vi haft middagsgäster det var riktigt trevligt! Det var Mika, Alec och K;s mamma. Vi åt biff *mums* och ugnsstekt potatis & sallad. Blev en hel del prat & lek då för grabbarna :) var kul att se att Alec gick omkring här själv efter en stund, jagade stackars Arwen också (katt) .

Jag vill ha ett namnsmycke, helst ett halsband tror jag men jag kan inte bestämma mej för hur det ska se ut.... cirkel eller stav? Eller vad det ska stå, vart jag ska beställa mm.... beslutsångest! man vill ju gärna ha ett som man ev. kan komplettera nån gång i framtiden.

from. lördag är K ledig lördagar ända till september tror jag det är *hoppas & dansar* sååå skönt!! Speciellt för honom då men jag tycker också att det ska bli både skoj å skönt! Fler sovmornar det gillar jag :)

Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet en stund!
Linda
2009-05-28 @ 23:27:40
URL: http://miss-misschief.blogspot.com/

Det blir säkert jättefint med ringarna!



När det gäller namnsmycken måste jag ju tipsa om titanringar.com (därifrån kommer mitt halsband). Mycket bättre material än silver som missfärgas och/eller guld som också missfärgas och dessutom är dyrare. :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0