Tröttast!!

Idag har jag varit så tokigt trött att jag knappt vetat vart jag ska ta vägen. Efter lunchen när K gått tillbaka till jobbet skulle jag bara hämta nåt i sovrummet. Vips så hade jag somnat! Bara för en kort sekund men ändå...försökte tappert att hålla mina ögon öppna när Liam & jag lekte...det var svårt kan jag lova!! 15.30 gick det verkligen inte mer så vi gick och vilade tillsammans...jag spärrade upp ögonen tills plutten somnat och sen så somnade jag med. Vaknade först 2h senare(!!!) oj oj vilken dag!

Imorgon blir det nog en sväng till Öppna Förskolan så Liam får leka av sig lite. Jag får så dåligt samvete när jag är så här trött! Inte så konstigt att jag är trött eftersom jag kan räkna helgens sömntimmar på ena handen men ändå det blir ju synd om min plutt.

Om vi (jag) inte är alltför trötta efter ÖF imorgon så ska vi hämta liggdelen till vagnen och även köpa lite mer pyssel som vi kan pyssla med. Skulle vilja göra lite påskpyssel med min snutt det skulle han nog uppskatta!

                                        

Anonym
2010-03-30 @ 17:59:18

Tack, tack :) Känns riktigt bra måste jag erkänna.

Hoppas du är mindre trött idag. Är hemskt när man är så där trött och man kan inte lägga sig ner och ta en powernapp :S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0