Hmm

Hmm det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej!
Blev inte klar här hemma, gjorde inga av mina äreden och Liam ville inte gå ut när han kom hem, han ville bara kolla på playhouse och leka med bilar. Ja ja inte mkt att göra åt.... vi pärlade lite en stund också men det hade han ingen ro i kroppen att göra nån värst lång stund... var bara jag som ville göra nåt lugnt efter nattens ståhej.

Natten ja... var ska jag börja. Vid 00.30 skulle k och jag gå å lägga oss, då hör vi från sovrummet
"Här kommer jag" av en glad Liam som tror att det är morgon och att vi redan gått upp. Han blir inte direkt glad när vi förklara att det är mitt i natten och nu ska alla sova... han var hungrig så han åt en macka innan vi gick och la oss.
Behöver jag säga att det tog timmar innan han tillslut somnade. Jag kämpade med att hålla mej vaken till lite efter kl 03 sen slocknade jag... (k & Tuva sov som stockar sen kl 01...sovgrisarna) Liam var tyvär den som somnade sist...jag kämpade verkligen! Innan jag somande så bad han om vatten säkert 7 ggr...den sista gången sa jag "vänta lite bara" och sen sov jag...
Men han var ju inte ensam, han låg mellan mej & K och mös :)

Det var trögt att få upp han vid 8 imorse...mej med men det gick! Han somnade rätt fort ikväll. Ändå fast han var vaken så mkt så har humöret varit bra ända till kl 18 ungefär då han blev världens monster tillsammans med Tuva...självklart var det en kväll då jag var ensam med barnen...säger som Liam " Åhhh typiskt alltså!" ;)

Han har börjat säga så när nåt inte går som han vill, sötnosen!
En annan sak han sa till mej idag var "Jag tror inte mina ögon" Och jag skrattade så jag höll på att ramla av stolen :D

Nu ska jag snart sova, imorgon komemr bästaste Diana och då vill jag vara pigg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0