bättre å bättre

Ja, nu blir det lite bättre och bättre för varje dag som går. Det går åt rätt håll om än låmgsamt!
Det har ju varit sjukstuga här nu i 12 dagar.

I fredags spenderade vi hela dagen på barnakuten med Tuva. Lilla plutten hade fått lunginflammation och det tog precis hela dagen att få reda på det. Liam som var med var superduktig. Själv satt jag mest som i en dimma..var inte alls kry. Nu kanske ni undrar varför jag & Liam inte stannade hemma? Men sanningen är att jag hade varit såå orolig för min lilla plutta då och inte kunde vi gissa att det skulle ta hela dagen!
Liam och jag tog iaf en paus från sjukhuset och åkte till donken. Där satt jag och frös och försökte få i mej en burgare. Hade ju noll smak & lukt så att äta var inte så poppis. Liam var glad iaf :) han fick nån grej med Hello Kitty!

Efter en dag på sjukan fick vi skynda hem för jag skulle sälja citykorgen...äntligen :) sen stupa iaf jag i säng!

Helgen minns jag knappt, var mest sängliggande.

Imåndags ringde K vårdcentralen så det var bara att packa sig iväg dit. Ingen smak, ingen lukt, kan inte svälja, mår skit och har haft feber i 9 dagar. Det visade sig att jag har både halsfluss och lunginflammation! Så inte så konstigt om jag har mått kasst!!

Nu några dagar senare så mår jag betydligt bättre. Imorgon har jag ätit halva min kur och Tuva blev klar igår. Känns skönt att man kan vara uppe ur sängen iaf. Smak & lukt är det lite si och så med. Ibland känner jag nån smak, ibland inte. Idag tex kände jag första bajsblöjan på 1½vecka!! Men sen försvann luktsinnet igen...ja ja nångång blir det bra!


Nä nu ska jag skriva om lite skojigare saker!
Imorgon fyller min kära pappa år! Jag hoppas att vi ska kunna åka dit. Som det är nu är ju barnen friska och pigga och "bara" jag som inte är helt 100 så då kanske det går? Det visar sig imorgon!
Liam ill iaf väldigt gärna åka och pratar mkt om det :)

Avslutar för idag med en bild på min små älsklingar!
Det finns inga bättre än ni ♥






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0