Igen

Ja, nu är det helg igen och det ska bli så skönt! K är ledig imorgon för ovanlighetens skull så då ska vi nog kunna hitta på nåt skoj hoppas jag. Ikväll väntar middag med Diana och nåra till som jag inte känner. Ska bli kul att komma iväg på nåt själv utan barn. På söndag kommer dom och hämtar vagnen. Den blev såld på 15 min ungefär... hektisk dag i tisdags. Det är väl ungefär dom helgplanera vi har hittills men det hinner ju bli fler.

Nu måste jag komma på nån lunch och det står helt still idag... ringde K men hans hjärna var lika seg :D

Borde också sätta på en tvättmaskin och ta med mej Busliam och plocka i hans rum... borde altså... men istället sitter jag här med en nyvaken, glad och mysig Tuva i knät och har svårt att komma igång...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0