Hugger till i mitt ♥...

...varje gång jag ser den här bilden. Den är tagen första dagen efter sommarlovet, på nya avdelningen. Såhär ser inte min kille ut, hans läppar ser inte ur sådär, hans ögon är inte så ledsna....jag vet att detta är första dagen, allt var nytt.... men såhär brukar det inte vara oavsett situation. Hela hans kroppsspråk var helt annorlunda, även hemma... Jag har aldrig sett honom såhär tidigare och det gjorde så ont att ja fick gå bakom en buske så mina tårar inte skulle synas.

Älskade, älskade Liam ♥ Tur att det är bättre nu!



Det är den här bilden som satt på anslagstavlan med orden "Välkommen till oss" under. Det är den här bilden som nu sitter över han hylla. Jag måste be dom byta bild, jag vill se min glada kille! Sista veckan har han varit mkt gladare...han har fått veta att en av kompisarna från småbarn kanske ska börja på nyckelpigan. Hoppas verkligen det blir så nu också!!


Bilden ser lite konstig ut för den är tagen genom en plastficka och ifrån en konstig vinkel...det blev lite fisheye över det hela...
Camilla
2011-10-01 @ 11:28:23
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Men lillskrutten! Finns inget värre än att se sitt barn ledsen :(

Mollan70
2011-10-03 @ 23:53:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

ja han ser inte så glad ut på bilden. Tufft med nystart i ny grupp. Hoppas att han har kommit tillrätta nu och att han har nya kompisar.

Linda
2011-10-05 @ 13:04:53
URL: http://miss-misschief.blogspot.com

Hoppas också det går bättre nu! Och ja, byt ut kortet för den synen vill man ju inte bli påmind om... Stackaren.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Liam & Jag

Våra dagar tillsammans

RSS 2.0